13 Nov 2008

24 hours di bilik kawalan

12 November 2008 @ 9.00 am hingga lah 13 November 2008 @ 9.00 am, aku akan berada di Bilik CRO ani. So oleh kerana aku nada papa kan d buat di bilik CRO ani, aku update sikit2 lah arah blog ani.

Baik jua ada internet, tapi kekadang pandai jua down internet ani. Antah mengapa cia d CRO ani nda g boleh tido mcm dulu... Mun bedangan bisai jua ah, ani dangan pun nada... kepisan jua ku tu... ani kan ku damam... bertambah tah lagi ku damam.

Mun karang ku nda kana suruh datang kaja ok lah, ani aku dapat maklumat terkini aku di kehendaki melapor kerja lagi karang patang @ 1.30 pm. Sal ada lawatan dari Pusat KACA. Hope aku boleh bangun karang lapas ku balik kerumah @ 9.00 am karang. Sal aku ani mun tido, nda g ku ingat kan Dunia nyamu... hehehehe

No comments: